Informatie

Verzendinformatie

Na het afronden van uw bestelling ontvangt u van ons via e-mail een bevestiging van de bestelling.

Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL of DHL. Zodra de bestelling is verwerkt en het pakket is aangeboden aan PostNL of DHL ontvangt u een e-mail met een track & trace code. Hebben wij uw bestelling voor 17:00 uur ontvangen en zijn de artikelen op voorraad dan wordt op werkdagen de bestelling nog dezelfde dag verzonden. Voor meer informatie over levertijden klik hier.

Afhankelijk van het gewicht en de afmetingen van het pakket wordt uw bestelling als brievenbuspakket of als standaardpakket verzonden.

  • Brievenbuspakket, het pakket past in de brievenbus en wordt door PostNL of DHL op het opgegeven bezorgadres bezorgd.
  • Standaardpakket, het pakket past niet in de brievenbus of is te zwaar. PostNL of DHL probeert uw bestelling af te leveren op het opgegeven bezorgadres. Bent u niet thuis als het pakket bezorgd wordt, dan probeert PostNL of DHL de bestelling te bezorgen bij uw directe buren. Lukt dit ook niet? Dan laat de bezorger een bericht voor u achter.
  • Procedure PostNL niet thuis: u ontvangt een bericht met daarop een ‘niet-thuis-code’: met deze code kunt u dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven indien u het pakket op een ander adres wilt laten bezorgen. Zonder wijziging wordt het pakket de volgende werkdag voor de tweede keer aangeboden. 
  • Procedure DHL niet thuis: DHL laat een kaart achter in de brievenbus. Met de code op deze kaart kan op de 'bezorger gemist' pagina worden aangeven wanneer de bezorger weer langs kan komen. U kunt er ook voor kiezen om het pakket bij de buren te laten bezorgen of bij een DHL Parcelshop of DHL Parcelstation. Maakt u geen keuze, dan wordt het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden (tot maximaal 4 keer).